دوبیتی سرا

مجموعه دوبیتی های عاشقانه،طنز،سیاسی و...

دوبیتی سرا

مجموعه دوبیتی های عاشقانه،طنز،سیاسی و...

دوبیتی

سلام عزیزان-------   دوبیتیهای امروز را هم ملاحظه کنید-- امیدوارم خوشتون بیاد---- 

 

 

هر آنچه دارمی در پات ریزم/ میان عاشقان یکباره خیزم

و با فریاد و سوز و آه و ناله /بگویم دوستت دارم عزیزم 



 

 

 

خورشید رخا، ز بنده تحویل مکن

این وصل مرا به هجر تبدیل مکن

خواهی که جدا شوی ز من بی‌سببی؟

خود دهر جدا کند، تو تعجیل مکن


 

 

 

دردی است مرا به دل دوایم بکنید

گرد ســــر آن شــــوخ فدایم بکنید

دیـــوانه‌ام و روی به صحــــــرا دارم

زنجـــــیر بیارید و به پایم بکنیـــــد  

 

ای روی تو آرزوی دیرینه‌ی ما

جز مهر تو نیست در دل و سینه‌ی ما

از صیقل آدمی زداییم درون

تا عکس رخت فتد در آیینه‌ی ما 

بود غم در دلم بسیار بسیار

نمی پرسی که چونی ای دل افگار

اگر پرسی برایت می شمارم

غم دل را چو نی با ناله زار 

تا شمع تو افروخت پروانه شدم

با صبر ز دیدن تو بیگانه شدم

در روی تو بیقرار شد
ه مردم چشم

یعنی که پری دیدم و دیوانه شدم
 

 

 

تو از دشت وفا یاد مرا گیر

سراغ داغ فریاد مرا گیر

قدم نه در کویر دیدگانم

ازین نامردمان داد مرا گیر

کنار چشمه ای بودیم در خواب

تو بـا جامی ربـودی ماه از آب

چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا

تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب


         

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:33 ق.ظ https://www.facebook.com/hoseinkhebreh

سلام این عکس من کپی کردم تو فیس بوکم گفتم از انسانیت به دور اگه به شما خبر ندم خلاص رازی باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد