دوبیتی سرا

مجموعه دوبیتی های عاشقانه،طنز،سیاسی و...

دوبیتی سرا

مجموعه دوبیتی های عاشقانه،طنز،سیاسی و...

این هم از دوبیتی های این سری

 

 

 

 

روزگاریست در این کوچه گرفتار توام 

 

 با خبر باش که در حسرت دیدار تو ام 

 

 گفته بودی که طبیب دل هر بیماری 

  

پس طبیب دل من باش که بیمار تو ام 

 

 

 

 

 عشق‏ است ، بیایید خیانت نکنیم  

  

    با غیر رفیق خود رفاقت نکنیم 

 

   عشق است، نه عادتی که هر روزه شود 

   

عادت بکنیم به عشق عادت نکنیم  

       

  

 

   

 

 

 

 

تو از دشت وفا یاد مرا گیر 

  

سراغ داغ فریاد مرا گیر 

 

قدم نه در کویر دیدگانم 

 

ازین نامردمان داد مرا گیر 

 

 

 

 

قدیمی و طلا چاپی تو ای دل 

میان عاشقان تاپی تو ای دل 

 

صدایت رونق تالار عشق است 

    مگر موسیقی پاپی تو ای دل     

 

 

 

 

 

 به غم کسی اسیرم که زمن خبر ندارد 

 

عجب از محبت من که در او اثر ندارد 

 

غلط است هر که گوید که به دل رهست دل را 

 

 

دل من زغصه خون شد ،دل او خبر ندارد 

 

 

 

 
نظرات 2 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:57 ب.ظ http://F2feeand.blogfa.com

سلام ممنون از وبت عالیه لطفا به وب منم سر بزن من شما رو لینک کردم لطفا شما هم منو لینک کنید

رخصت جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.torbaghan.loxblog.com

سلام دوبیتی هات خیلی زیبا بود امیدوارم همیشه موفق وسربلند باشی اگه تونستی به وب منم سربزن خوشحال میشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد