دوبیتی سرا

مجموعه دوبیتی های عاشقانه،طنز،سیاسی و...

دوبیتی سرا

مجموعه دوبیتی های عاشقانه،طنز،سیاسی و...

دوبیتی های خیلی با حال

 

 

تو از باغ نرگس فریبا تری 

 ز لبخند خورشید زیباتری 

 

تو آن شعر نابی که حافظ سرود 

 ولی از غزل هم تو گویاتری  

 

 

 

 

 

ای عشق پس از تو نان من اجر نیست

                                                       

بی تو دلم از دریغ و حسرت پر نیست 

 

تو قسمت من نه مال  مردم بودی

                                               

 قربان دلم که مال مردم خور نیست 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگهی کردی و از خود نگرانم کردی 

 

نگران پیش نگاه دگرانم کردی 

 

من نظر باز نبودم تو به یک چشم زدن  

 

در چرا گاه نظر چشم چرانم کردی

 

 

 

 

 

نگو بار گران بودیم و رفتیم 

 

نگو نامهربان بودیم و رفتیم 

 

نگو اینها دلیل محکمی نیست 

 

بگو با دیگران بودیم و رفتیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد